بارسلونا

ساخت وبلاگ

ستاره اسلوواک ناپولی در صحبتهایی به تمجید از تیم کاتالان پرداخته

Marek Hamsik - Napoli (Getty Images)مارک همسیک، بازیساز ناپولی معتقد است که بارسلونا بهترین تیم دنیاست. این درحالی است که این دو تیم دوشنبه این هفته مقابل هم قرار گرفتند و بارسا توانست با 5 گل از سد ناپولی عبور کند

بعد از آن بازی همسیک به شدت تحت تاثیر گواردیولا و شاگردانش قرار گرفت. او که دوستان زیادی در اسپانیا دارد، معتقد است که بارسلونا بهترین تیم حال حاضر دنیاست

همسیک در صحبتهایی به وب سایت رسمی ناپولی گفت:« فکر می کنم بارسلونا بهترین تیم دنیاست. این افتحار بزرگی برای ما بود که در نوکمپ به میدان رفتیم. بارسلونا نشان داد که چطورباید یک فوتبال خوب ارائه داد.»

با وجود شکست سنگین ناپولی مقابل بارس، همسیک انگیزه های زیادی برای اولین دیدار تیمش در فصل جدید رقابتهای سری آ مقابل جنوا دارد. او ادامه داد:« ما باید شکست مقابل بارسا را فراموش کنیم. چون این هفته اولین بازی مان در فصل جدید سری آ را برگزار خواهیم کرد.»

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 217 تاريخ : پنجشنبه 3 شهريور 1390 ساعت: 11:51

سرانجام چهره ستاره برتر فصل 11-2010 در فهرست گل دات کام 50 امروز مشخص شد، ستاره آرژانتینی بارسا یک بار دیگر فصل درخشانی را پشت سر گذاشت

Lionel Messi, Iker Casillas, Cristiano Ronaldo, Barcelona, Real Madrid

چهارشنبه گذشته مسی یکی از به یادماندنی ترین بازی های خود را مقابل رئال مادرید به نمایش گذاشت و در دیداری حساس و دیدنی دو گل برای بارسا به ثمر رساند و یک پاس گل هم داد تا در نهایت بارسا با نتیجه 3 بر 2 پیروز میدان شود و سوپرکاپ اسپانیا را فتح کند. البته در پایان بازی کسی حرفی از مسی نمی زد.

همه در مورد خطای مارسلو روی فابرگاس، ضربه دست ژوزه مورینیو به چشم تیتو ویلانوا مربی بارسلونا، درگیری داوید ویا و مسوت اوزیل و حواشی آن دیدار صحبت می کردند. اما نمایش مسی در آن دیدار بسیار فراتر از حد انتظار بود و نمی توان آن را نادیده گرفت. لیو که در دیدار رفت تک گل بارسا را در سانتیاگوبرنابئو به ثمر رساند در دیدار برگشت به تنهایی بارسا را پیروز میدان کرد و جام را برای آبی و اناری ها به ارمغان آورد.

زبان از بیان کیفیت بازی مسی گاهی قاصر است. همانطوری که پپ گواردیولا می گوید:" برای توصیف لیو کلمه ای پیدا نمی شود." این در حالی است که بازی های درخشان و عملکرد فوق العاده او برای بازیکنان، کادر فنی و هواداران بارسا به امری معمول تبدیل شده و اگر روزی او را در اوج نبینند تعجب خواهند کرد.

هواداران نوکمپ به حضور ستاره ها در تیمشان عادت کرده اند. دیه گو مارادونا، یوهان کرویف، رونالدو و ریوالدو همه ستاره هایی بودند که در نوکمپ مورد تشویق هواداران بارسا قرار گرفتند اما به جرات می توان گفت هیچکدان آنها به اندازه مسی ندرخشیدند و محبوبیت پیدا نکردند.



برای توصیف مسی کلمات به تنهایی کافی نیست. فقط باید بازی های او را نگاه کرد. نمی توان بازی او را توصیف کرد زیرا نمی توان چیزی که می بینید را باور کنید.



پپ گواردیولا

هنوز فصل جدید رقابتها در اسپانیا شروع نشده و مسی در دو بازی برای بارسا سه گل به ثمر رسانده است. او بعد از ناکامی آرژانتین در کوپا آمه ریکایی که میزبان او بود قبل از دیدار رفت سوپرکاپ مقابل رئال مادرید به جمع هم تیمی هایش در بارسا بازگشت. مسی فصل گذشته در 55 بازی 53 گل برای آبی و اناری ها به ثمر رساند و آمار پاس گل های او نیز بسیار حیرت انگیز است...24 پاس گل در 55 بازی.
بهترین لحظه فصل

دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان
رئال مادرید 0-2 بارسا
بعد از شکست ناامید کننده مقابل رئال مادرید در فینال کوپا دل ری، مسی خیلی زود با زدن دو گل در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ در برنابئو، آن خاطره تلخ را پاک کرد.

مسی در اولین دیدار بارسا در فصل 11-2010 که با شکست 1-3 تیم کاتالان در دیدار رفت سوپرکاپ اسپانیا مقابل سویا همراه بود، غیبت داشت ؛ چرا که قبل از آن به اردوی تیم ملی کشورش پیوسته بود. با بازگشت او به دیدار ورزشگاه نوکمپ، ستاره آرژانتینی توانست با به نمایش گذاشتن هت تریکی تماشایی، ثابت کند که بارسلونا فصل را با درخشش شروع کرده است؛ چرا که آنها به کسب عناوین قهرمانی عادت کرده اند.

لئو بعد از آن تنها به سه دقیقه نیاز داشت تا ردپایش را در فصل جدید لالیگا به نمایش بگذارد و با گلزنی در اولین دیدار تیمش در پیروزی 0-3 بارسا مقابل راسینگ سانتاندر موثر بود.


مسی در سوپرکاپ ، در لالیگا ، در لیگ قهرمانان اروپا و در جام حذفی اسپانیا رد پای خود را باقی گذاشت. نمایش خیره کننده او در دیدار با پاناتینایکوس با دو پاس گل تماشایی همراه بود .او هت تریک های متعددی را به نام خودش ثبت کرد و در دیدارتیمش در جام حذفی اسپانیا مقابل رئال بتیس سه گل از 5 گل تیمش را به ثمر رساند و در دیدار تاریخی تیمش مقابل آلمریا که با برد 0-8 بارسا همراه بود، هت تریک دیگری را به نمایش گذاشت

اینها تنها بخشی از کارنامه درخشان گلزنی مسی هستند، چرا که او در 9 دیدار پی در پی برای بارسا گلزنی کرد و البته در گلزنی در دهمین دیدار متوالی ناکام ماند.

عملکرد مسی در دیداری که با شکست 0-5 رئال مقابل بارسا همراه بود، فراموش نشدنی است. در آن بازی مسی نشان داد که تا چه مبدل به یک بازیکن کامل شده است. در آن بازی مسی گلزنی نکرد و دوندگی بیش از حدی هم نداشت ولی دو پاس گل خیره کننده او به داوید ویا کافی بود تا آبی اناری ها نفس راحتی کشیده و بار فشار ازدوش آنها برداشته شده و این فشار به مورینیویی تحمیل شود که بدترین شکست عرصه مربی گری اش را پذیرا می شد

روند گلزنی مسی همچنان ادامه داشت. او دو گل وارد دروازه اوساسونا کرد و یک گل دیگر را هم وارد دروازه رئال سوسیداد نمود. مسی در نهایت نام خودش را در کنار هم تیمی هایش آندرس اینیستا و چابی ارناندس در لیست نامزدهای نهایی دریافت توپ طلای فیفا دید و توپ طلای فیفا در سال 2010 نهایتا به او رسید

انتظار می رود که مسی در سال 2011 به مراتب سرنوشت ساز تر از اینها باشد


وقتی بارسا نیاز به بازیکنی الهام بخش داشت، این مسی بود که این شرایط را برای آنها فراهم می کرد. بارسا در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان مقابل آرسنال 2-1 شکست خورد اما در دیدار برگشت مسی با زدن دو گل فوق العاده تیمش را به مرحله بعد رساند. علاوه بر این، هت تریک تماشایی او در دیدار مقابل اتلتیکو مادرید، رکورد 16 پیروزی پیاپی را برای آبی و اناری ها رقم زد و موجب شد تا کاتالان ها رکورد تیم درخشان رئال مادرید در دهه 1960، تیمی که در استفانو را در اختیار داشت، بشکند.

او همچنین در دیدار حساس مقابل والنسیا که بارسا نیاز به پیروزی داشت، تک گل تیمش را به ثمر رساند و به این ترتیب رکورد 47 گل خود در یک فصل را هم شکست.

با این وجود، هنوز بهترین نمایش های او از راه نرسیده بود. بعد از شکست ناامید کننده مقابل رئال مادرید در فینال کوپا دل ری، مسی خیلی زود با زدن دو گل در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ در برنابئو، آن خاطره تلخ را پاک کرد. بارسا در دیدار برگشت هم با رئال به تساوی 1-1 رسید تا به لطف درخشش مسی در دیدار رفت به فینال ومبلی برسد.



همچنین ستاره آرژانتینی با پاس گل هایی که نشان داد که از رونالدو سرنوشت ساز تر است در حالی که ستاره پرتغالی همچنان با سبک خودخواهانه ای بازی می کند.او می داند چه زمانی باید پاس بدهد، چه زمانی شوتزنی کند و به درستی انرژی اش را در طول بازی تقسیم می کند

برای دومین بار پیاپی، بارسا و منچستریونایتد به فینال چمپیونزلیگ رسیدندو باز هم مسی که در فینال ومبلی با یک ضربه سر فن در سار را مغلوب کرده بود، این بار با شوت سهمناکش، فرصت عکس العمل را از دروازه بان باتجربه هلندی گرفت.گل او سرنوشت بازی و یک فصل رویایی دیگر را برای بارسا رقم زد.

53 گل زده او در یک فصل موجب شد تا در نهایت با رکورد کریس رونالدو برابری کند و اگرچه هر دو به دلیل گل های زیادی که به ثمر رساندند، مورد ستایش قرار گرفتند اما بی تردید گل های مسی تعیین کننده تر بود. همچنین ستاره آرژانتینی با پاس گل هایی که نشان داد که از رونالدو سرنوشت ساز تر است در حالی که ستاره پرتغالی همچنان با سبک خودخواهانه ای بازی می کند.او می داند چه زمانی باید پاس بدهد، چه زمانی شوتزنی کند و به درستی انرژی اش را در طول بازی تقسیم می کند.

مسی بهترین بازیکن دنیا در بهترین باشگاه دنیاست و به همین دلیل سایت گل او را به عنوان بهترین بازیکن یک سال اخیر دنیا انتخاب کرده است. او به حق این عنوان را از آن خود کرده است زیرا نشان داده که بهترین است.

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 257 تاريخ : پنجشنبه 3 شهريور 1390 ساعت: 16:55

فابرگاس

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 178 تاريخ : دوشنبه 7 شهريور 1390 ساعت: 12:57

هافبک آرژانتینی بارسا از رابطه نزدیکش با مسی می گوید و از حضور در این تیم اسپانیایی کاملا راضی است

Javier Mascherano, Argentina

خاویر ماسچرانو هافبک باشگاه بارسلونا از لیونل مسی هموطنش به دلیل این که در تابستان 2010 او را برای پیوستن به بارسلونا تشویق کرد تشکر کرد.

ماسچرانو تابستان گذشته لیورپول را به مقصد بارسا ترک کرد و در اولین فصل حضورش در این تیم عنوان قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد.

ماسچرانو در گفتگو با روزنامه مارکامی گوید:" رابطه من و لئو بسیار نزدیک و خوب است. تا آخر عمرم به مسی برای اینکه به من توصیه کرد به بارسلونا بپیوندم مدیون هستم."

ماسچرانو در مورد حضورش در خط دفاع بارسا می گوید:" سرمرب تیم این روزها از من به عنوان دفاع وسط استفاده می کند و من هم تمام تلاشم را می کنم تا عملکرد موفقی دشاته باشم. با حمایت سرمربی تیم همه چیز آسانتر می شود."

"افتخار می کنم عضو تیمی هستم که هرگز از پیروزی خسته نمی شود. هیچوقت در چنین تیمی حضور نداشته ام."

گفتنی است ماسچرانو تا سال 2014 با بارسا قرارداد دارد.

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 220 تاريخ : دوشنبه 7 شهريور 1390 ساعت: 23:53

بارسا هم مانند رئال فصل را با یک پیروزی پرگل آغاز کرد تا رقابت دو تیم از همین هفته ابتدایی شکلی کاملا جدی به خود بگیرد

Liga BBVA: Barcelona vs Villarreal: Thiago Alcantara

در آخرین دیدار هفته آغازین رقابت های لا لیگا (که البته هفته دوم این رقابت ها محسوب می شود) بارسا موفق شد با 5 گل ویارئال، یکی از نمایندگان اسپانیا در چمپیونزلیگ، را شکست داد تا تنها به خاطر تفاضل کمتر، پایین تر از رئال در مکان دوم جدول قرار بگیرد.

در این دیدار تیاگو آلکانتارا در دقیقه 25 گلزنی را برای بارسا آغاز کرد و سسک فابرگاس در آخرین دقیقه از نیمه اول برتری آبی و اناری ها را دو برابر کرد.

در آغاز نیمه دوم الکسیس سانچس، مهاجم شیلیایی بارسا حساب کار را 3-0 کرد و در دقیقه 52، مسی گل چهارم را به ثمر رساند تا زیر دریایی های زرد خیلی زودتر از آنچه تصور می شد، غرق شوند.اما این پایان کار نبود و در دقیقه 75 مسی یک بار دیگر گلزنی کرد تا پیروزی بارسا با 5 گل رقم بخورد.

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 219 تاريخ : سه شنبه 8 شهريور 1390 ساعت: 2:10

دروازه بان بارسلونا در تعداد بازیهای انجام داده با پیراهن تیم کاتالان با رکورد سوبی سارتا برابری کرد

Victor Valdes, Barcelona (PA)

ویکتور والدس که در جریان دیدار دوشنبه شب بارسا مقابل ویارئال در دروازه تیمش قرار گرفت، با انجام چهارصد و دهمین بازی اش برای تیم کاتالان با تعداد بازیهای آندونی سوبی سارتا به عنوان پرحضورترین دروازه بان بارسا برابری کرد.

والدس در صحبتهایی به این نکته اشاره کرد که به لطف حضور در دروازه بارسا در فینال لیگ قهرمانان 2006 پاریس بود که دراین جایگاه قرار گرفته است.

والدس در صحبتهایی به بارسا تی وی گفت:«اگر فینال پاریس ( که در سال 2006 و بین دو تیم بارسا و آرسنال برگزار شد)، نبود، من شاید الان دروازه بان بارسلونا نبودم.»

والس در ادامه صحبتهایش به این نکته اشاره کرد که حضور در فینال پاریس و مهار ضربه تک به تک تیری آنری در آن دیدار ودرنهایت قهرمانی بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا در سال 2006 بود که او را به اینجا رساند.خیلی ها آن بازی را بهترین بازی والدس به عنوان بازیکن بارسا می دانند.

والدس که اکنون چهارصدو دهمین بازی اش را برای بارسا انجام داده و در هفته آینده رکورد سوبی سارتا را پشت سر گذاشت ادامه داد:« سوبی سارتا برای من حکم یک آئینه را دارد و او را الگوی خودم قرار داده ام. بعد از بازی با ویئارل بود که او شخصا به من تبریک گفت.»

سوبی سارتا تا سن 37 سالگی در دروازه بارسا قرار می گرفت و والدس 29 ساله امیدوار است تا بتواند که تا سن 36 سالگی در دروازه بارسا قرار بگیرد

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 227 تاريخ : چهارشنبه 9 شهريور 1390 ساعت: 19:0

مهاجم سوئدی ،گواردیولایی که در دوران حضورش با بارسا با او مشکل داشت را با پپ گواردیولا به عنوان یک مربی دنیای فوتبال ، از هم جدا می داند

Zlatan Ibrahimovic - Milan (Getty Images)

زلاتان ایبراهیموویچ، ستاره سوئدی میلان در صحبتهایی اعلام کرد که بارسلونا بهترین تیم دنیاست و در عین حال گواردیولا را مربی فوق العاده ای خواند

این مهاجم سوئدی در آگوست سال 2010 به خاطر مشکلات و اختلافاتی که با گواردیولا داشت بارسلونا را به مقصد میلان ترک کرد.

با این وجود او اکنون زبان به تمجید از گواردیولا گشوده.

ایبرا در صحبتهایی به گاتزتا دلوسپورت گفت:« بارسلونا بهترین تیم دنیاست. من زمانی که به آنجا رفتم و زمانی که بارسا را ترک کردم هم این را می دانستم. آنچه اتفاق افتاده، گذشته. گواردیولا مربی فوق العاده ای است و مشکلات میان ما بحث دیگری است.»

بارسلونا و میلان در گروه اچ رقابتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا هم گروه هستند و زلاتان 29 ساله معتقد است که با وجودی که تیمش باید مقابل قهرمان دوره قبل قرار بگیرد، اما به دور بعدی صعود خواهد کرد:« به امروز فکر کنید. گواردیولا در بارسا موفق است و من هم همین طور.ما باید رو به جلو حرکت کنیم ؛ نه اینکه به عقب نگاه کنیم. میلان تیم قدرتسمندی است و هنوزهم در حال رشد کردن است. ما خریدهای خوبی داشتیم و این بازیکنان بتوانند به خوبی در تیم جا بیفتند.»

دیدار میلان و بارسا در دور اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و در روز سیزدهم سپتامبر برگزار خواهد شد

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 200 تاريخ : پنجشنبه 10 شهريور 1390 ساعت: 11:36

ستاره باشگاه بارسلونا اعلام کرد که بعد از دیدار سوپرکاپ با دروازه بان رئال صحبت کرده است

2010 Dünya Kupası: Xavi Heandez (Spain)

چابی ارناندس، ستاره باشگاه بارسلونا در صحبتهایی اعلام کرد که بعد از دیدار سوپرکاپ اسپانیا با ایکر کاسیاس،کاپیتان رئال صحبت کرده است.

او که درحال حاضر در اردوی تیم ملی اسپانیا به سر می برد در کنفرانسی خبری گفت:« درمورد مسائل صحبت شده است. این اتفاقاتی است که در تمام اردوها رخ می دهد و این مربی تیم ماست که کمک کرد تا اوضاع بهتر شود.هیچ مشکل خاص و حادی درمورد دیدارهای ال کلاسیکو وجود نداشت. ما افرادی هستیم که فوتبال را دوست داریم و می خواهیم در جو و شرایط خوبی باشیم.»

چابی با اشاره به این که رابطه اش با کاسیاس تغییری نکرده گفت:« ایکراین بار هم مثل هر بار دیگر با من تماس گرفت تا به ما تبریک بگوید. ما برای هم اس ام اس ارسال می کنیم و رابطه مان مثل قبل است. همان دوستی ای که از سال 1997 داشته ایم را حفظ کرده ایم. هیچ مشکلی وجود ندارد و ما در تیم ملی اسپانیا گروهی از افراد خوب را تشکیل داده ایم و برای منافع فوتبال اسپانیا تلاش می کنیم.»

ستاره کاتالان امیدوار است که ورق ای ن اختلافات هرچه سریعتر برگردد:« می خواهیم که فوتبال اسپانیا فوتبال سالمی باشد. ما در جام جهانی و یورو به قهرمانی رسیده ایم و در بهترین دوران تاریخ فوتبالمان هستیم.»

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 217 تاريخ : جمعه 11 شهريور 1390 ساعت: 14:16

علی رغم این شکست، او معتقد است که ونگر می تواند آرسنال را به مسیر صحیح برگرداند

Cesc Fabregas, Barcelona (Getty Images)


سسک فابرگاس، ستاره جدید بارسا، اعلام کرد دیدن شکست 8-2 آرسنال مقابل منچستریونایتد برایش بسیار سخت بود اما همچنان به موفقیت توپچی ها در رقابت های لیگ برتر ایمان دارد.

فابرگاس در همین تابستان از آرسنال به بارسا پیوست اما اصلا انتظار نداشت که تیم سابقش چنین شکستی را در این مقطع از فصل متحمل شود.

اما علی رغم این شکست، او معتقد است که ونگر می تواند آرسنال را به مسیر صحیح برگرداند.

این ستاره کاتالانی در گفتگو با ال موندو دپورتیوو گفت:" من بازی آرسنال مقابل منچستریونایتد را از تلویزیون نگاه کردم. دیدن چنین شکستی واقعا سخت بود. واقعا ناراحت شدم، به ویژه به خاطر اینکه رقابت زیادی بین دو باشگاه وجود دارد.

با این وجود مطمئنم که تیم در دیدارهای آینده بازی های به مراتب بهتری ارائه می دهد.

توپچی ها همیشه در قلب من خواهند ماند. من در پیروزی و شکست طرفدار آنها خواهم ماند. من همیشه از ونگر به خاطر کارهایی که برای من انجام داد، تشکر می کنم."سسک فابرگاس، ستاره جدید بارسا، اعلام کرد دیدن شکست 8-2 آرسنال مقابل منچستریونایتد برایش بسیار سخت بود اما همچنان به موفقیت توپچی ها در رقابت های لیگ برتر ایمان دارد.

فابرگاس در همین تابستان از آرسنال به بارسا پیوست اما اصلا انتظار نداشت که تیم سابقش چنین شکستی را در این مقطع از فصل متحمل شود.

اما علی رغم این شکست، او معتقد است که ونگر می تواند آرسنال را به مسیر صحیح برگرداند.

این ستاره کاتالانی در گفتگو با ال موندو دپورتیوو گفت:" من بازی آرسنال مقابل منچستریونایتد را از تلویزیون نگاه کردم. دیدن چنین شکستی واقعا سخت بود. واقعا ناراحت شدم، به ویژه به خاطر اینکه رقابت زیادی بین دو باشگاه وجود دارد.

با این وجود مطمئنم که تیم در دیدارهای آینده بازی های به مراتب بهتری ارائه می دهد.

توپچی ها همیشه در قلب من خواهند ماند. من در پیروزی و شکست طرفدار آنها خواهم ماند. من همیشه از ونگر به خاطر کارهایی که برای من انجام داد، تشکر می کنم."

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 204 تاريخ : شنبه 12 شهريور 1390 ساعت: 15:4

گواردیولا در سال 2008 جای فرانک رایکارد را گرفت و توانست با این تیم سه بار قهرمان لالیگا و دو بار قهرمان چمپیونزلیگ شود


Xavi Heández, Barcelona (Getty Images)

سایت گل- ژاوی، هافبک خلاق بارسا، اعلام کرد پپ گواردیولا بهترین مربی دنیاست و معتقد است که این مربی جوان اسپانیایی یک انقلاب در دنیای ایجاد کرده است.

گواردیولا در سال 2008 جای فرانک رایکارد را گرفت و توانست با این تیم سه بار قهرمان لالیگا و دو بار قهرمان چمپیونزلیگ شود و در جام های مختلف نیز چندین قهرمانی دیگر نیز به دست آورد.

ژاوی در گفتگو با نشریه اسپورت گفت:" به نظر من، او بهترین مربی دنیاست. من کوچکترین تردیدی در مورد توانایی های او ندارم. او انقلابی در فوتبال ایجاد کرده و هر چیزی که باشگاه به آن نیاز داشت، را ما اضافه کرده است.

این تیم می تواند زیر نظر پپ به موفقیت های زیادی برسد. همه ما تصمیمات او را می پذیریم. وقتی او در سوپرکاپ اروپا سرخیو بوسکتس را نیمکت نشین کرد، کسی تصمیمش را زیر سوال نبرد. حتی مسی نیز همیشه نمی تواند بازی کند.

کسانی که فکر می کنند باید همیشه بازی کنند، نمی توانند با گواردیولا کار کنند. همه بازیکنان با هم برابر هستند و باید نشان دهیم که شایسته بازی کردن هستیم."


بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 212 تاريخ : پنجشنبه 17 شهريور 1390 ساعت: 15:57

مدافع فرانسوی بارسلونا اعلام کرد برنامه ای برای ترک این تیم ندارد


Eric Abidal, Barcelona

اریک ابیدال مدافع فرانسوی بارسلونا معتقد است این تیم بهترین باشگاه جهان است و می خواهد فوتبالش را در نوکمپ به پایان برساند.

شایعاتی در مورد پیوستن احتمالی ابیدال به پاری سن ژرمن در پایان فصل جاری در روزنامه ها منتشر شده است.

این در حالی است که ابیدال که در ماه مارس تحت عمل جراحی قرار گرفت و اکنون مصدومیتش را کاملا پشت سر گذاشته قصد دارد در بارسلونا بماند.

ابیدال در گفتگو با خبرنگاران می گوید:" بارسلونا بهترین باشگاه جهان است و می خواهم در این تیم بمانم. البته باید شرایطم را هم ببینم، دوست ندارم وقتی برای تیمم مفید نیستم در آن بمانم."

"قبل از اینکه عمل جراحی را انجام دهد شرایطم بسیار خوب بود و از فوتبال لذت می بردم اما بعد از عمل بازی در طول 90 دقیقه کمی برایم سخت شده است."

ابیدال همچنین شایعه مذاکره با مسئولان باشگاه پاری سن ژرمن را رد کرد.

بارسلونا شنبه در ادامه رقابتهای لالیگا میهمان رئال سوسیداد خواهد بود. آنها امیدوارند شروع بسیار خوب خود در لالیگا را که با پیروزی 5 بر صفر مقابل ویارئال آغاز شد ادامه دهند.


بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 222 تاريخ : پنجشنبه 17 شهريور 1390 ساعت: 23:40

عکس های دنی آلوس امیدوارم لذت ببرید
نظر یادتون نره


بقیه تو ادامه مطلب...
EXrozblog.comEX












منتظر نظرتون هستم



بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 213 تاريخ : جمعه 18 شهريور 1390 ساعت: 13:39

مربی اسپانیایی به خاطر زحماتی که برای ورزش منطقه کاتالونیا کشیده، این عنوان را مال خود کرد


Pep Guardiola, Barcelona - Real Madrid, Spanish Super Cup 2011

پپ گواردیولا مربی جوان بارسلونا مدال طلای پارلمان کاتالونیا را مال خود کرد.

این مربی 40 ساله از تابستان سال 2008 که هدایت بارسا را در دست گرفت، موفقیتهای فراوانی را با تیم کاتالان کسب کرد و این درحالی است که پیش از آن تنها تجربه هدایت تیم بی بارسا را درکارنامه اش می دید

گواردیولا با بارسلونا 12 جام قهرمانی کسب کرده که از جمله آنها می توان به دو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و سه قهرمانی در لالیگا اشاره کرد.

گواردیولا بعد از این انتخاب به خبرنگاران گفت:« من مربی بارسلونا شدم و افتخار این موضوع به کسانی که مرا در این سمت قرار دادند برمی گردد.این شیوه روش خیلی خوبی برای رویارویی با این شغل بود. همه چیز خوب پیش می رود ولی برای آنکه بتوانیم به قهرمانی برسیم من نیاز داشتم تا درسهای زیادی از شاگردانم بیاموزم. من از تمام بازیکنانی که با آنها کار کردم تشکر می کنم، از تمام مربیانی که تا به امروز داشته ام و از تمام شاگردانی که آنها را هدایت کردم تشکر می کنم.»

مربی جوان بارسا ادامه داد:« من کاری که انجام می دهم را دوست دارم. من عاشق این کار هستم.یک روز والرو ریه یرا به من گفت:« بارسلونا همه ما را موفق و خوب نموده.» این همان چیزی است که همیشه برای من هم بوده و باعث شده تا من به اینجا برسم.»
یکی از آخرین جام قهرمانی ای که گواردیولا بالای سر برد به برد 4-5 تیم کاتالان مقابل رئال در مجموع دو دیدار رفت و برگشت درسوپرکاپ اسپانیا برمی گردد و بعد ا ز آن توانست با تیمش قهرمان سوپرکاپ اروپا لقب گیرد


بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 201 تاريخ : جمعه 18 شهريور 1390 ساعت: 14:12

گفته می شود قرار است فردا نمایندگان بارسا با لوئیس آلوارو د الیویرا، رئیس باشگاه سانتوس، جلسه ای برگزار کنند


Neymar - Brasil(Foto: Rafael Ribeiro/CBF)

براساس گزارش ها، جمعی از مدیران بارسا فردا راهی برزیل خواهند شد تا مراحل انتقال نیمار، ستاره جوان سانتوس، به نوکمپ را دنبال کنند.

گفته می شود قرار است فردا نمایندگان بارسا با لوئیس آلوارو د الیویرا، رئیس باشگاه سانتوس، جلسه ای برگزار کنند. هدف از این جلسه، رسیدن به توافق برای انتقال ستاره 19 ساله سانتوس است.

البته باشگاه کاتالانی هیچ عجله ای برای انجام این انتقال ندارد و تنها می خواهند مطمئن شوند که در صورت جدایی نیمار از سانتوس، مقصد بعدی اش نوکمپ خواهد بود.

رئالی ها نیز به دنبال این ملی پوش جوان برزیلی هستند و حتی گفته می شود پیش قراردادی نیز با این بازیکن امضا کرده اند.

باشگاه سانتوس تاکنون همه این شایعات را رد کرده و نیمار نیز به تازگی اعلام کرد دوست ندارد موضوع جنگ تازه بارسا و رئال شود.

او تا سال 2015 با سانتوس قرارداد دارد و این باشگاه برای جدایی او مبلغ 45 میلیون یورو در نظر گرفته است.


بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 229 تاريخ : جمعه 18 شهريور 1390 ساعت: 14:34

کارلس پویول، آدریانو، مکسول و ابراهیم آفلای، چهار بازیکن مصدوم آبی و اناری ها، با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت می توانند در دیدار مقابل سوسیه داد تیم شان را همراهی کنند


Carles Puyol, Barcelona (Getty Images)

پپ گواردیولا، سرمربی بارسا، در آستانه دیدار تیمش مقابل رئال سوسیه داد اخبار خوبی از کادر پزشکی باشگاه دریافت کرد. کارلس پویول، آدریانو، مکسول و ابراهیم آفلای، چهار بازیکن مصدوم آبی و اناری ها، با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت می توانند در این دیدار تیم شان را همراهی کنند.

پویول در ماه ژوئن زانوی مصدومش را به تیغ جراحی سپرد و از آن زمان نتوانسته برای بارسا بازی کند و حتی اولین دیدار فصل مقابل ویارئال را نیز از دست داد اما برای دیدار مقابل سوسیه داد آماده شده است.

آدریانو هم که در دیدار سوپرکاپ اروپا مقابل پورتو مصدوم شد، از هفته گذشته به تمرینات بازگشته بود.

مکسول نیز در تمرینات پیش فصل در آمریکا، دچار کشیدگی عضلات شکمی شد و اکنون بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت، می تواند برای بارسا بازی کند.

و در نهایت ابراهیم آفلای که در دیدار دوستانه بارسا مقابل منچستریونایتد از ناحیه همسترینگ آسیب دیده بود، شرایط بازی کردن را پیدا کرده است.


بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 215 تاريخ : جمعه 18 شهريور 1390 ساعت: 21:35

Lionel Messi, Iker Casillas, Cristiano Ronaldo, Barcelona, Real Madrid

چهارشنبه گذشته مسی یکی از به یادماندنی ترین بازی های خود را مقابل رئال مادرید به نمایش گذاشت و در دیداری حساس و دیدنی دو گل برای بارسا به ثمر رساند و یک پاس گل هم داد تا در نهایت بارسا با نتیجه 3 بر 2 پیروز میدان شود و سوپرکاپ اسپانیا را فتح کند. البته در پایان بازی کسی حرفی از مسی نمی زد.

همه در مورد خطای مارسلو روی فابرگاس، ضربه دست ژوزه مورینیو به چشم تیتو ویلانوا مربی بارسلونا، درگیری داوید ویا و مسوت اوزیل و حواشی آن دیدار صحبت می کردند. اما نمایش مسی در آن دیدار بسیار فراتر از حد انتظار بود و نمی توان آن را نادیده گرفت. لیو که در دیدار رفت تک گل بارسا را در سانتیاگوبرنابئو به ثمر رساند در دیدار برگشت به تنهایی بارسا را پیروز میدان کرد و جام را برای آبی و اناری ها به ارمغان آورد.

زبان از بیان کیفیت بازی مسی گاهی قاصر است. همانطوری که پپ گواردیولا می گوید:" برای توصیف لیو کلمه ای پیدا نمی شود." این در حالی است که بازی های درخشان و عملکرد فوق العاده او برای بازیکنان، کادر فنی و هواداران بارسا به امری معمول تبدیل شده و اگر روزی او را در اوج نبینند تعجب خواهند کرد.

هواداران نوکمپ به حضور ستاره ها در تیمشان عادت کرده اند. دیه گو مارادونا، یوهان کرویف، رونالدو و ریوالدو همه ستاره هایی بودند که در نوکمپ مورد تشویق هواداران بارسا قرار گرفتند اما به جرات می توان گفت هیچکدان آنها به اندازه مسی ندرخشیدند و محبوبیت پیدا نکردند.



برای توصیف مسی کلمات به تنهایی کافی نیست. فقط باید بازی های او را نگاه کرد. نمی توان بازی او را توصیف کرد زیرا نمی توان چیزی که می بینید را باور کنید.



پپ گواردیولا

هنوز فصل جدید رقابتها در اسپانیا شروع نشده و مسی در دو بازی برای بارسا سه گل به ثمر رسانده است. او بعد از ناکامی آرژانتین در کوپا آمه ریکایی که میزبان او بود قبل از دیدار رفت سوپرکاپ مقابل رئال مادرید به جمع هم تیمی هایش در بارسا بازگشت. مسی فصل گذشته در 55 بازی 53 گل برای آبی و اناری ها به ثمر رساند و آمار پاس گل های او نیز بسیار حیرت انگیز است...24 پاس گل در 55 بازی.
بهترین لحظه فصل

دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان
رئال مادرید 0-2 بارسا
بعد از شکست ناامید کننده مقابل رئال مادرید در فینال کوپا دل ری، مسی خیلی زود با زدن دو گل در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ در برنابئو، آن خاطره تلخ را پاک کرد.

مسی در اولین دیدار بارسا در فصل 11-2010 که با شکست 1-3 تیم کاتالان در دیدار رفت سوپرکاپ اسپانیا مقابل سویا همراه بود، غیبت داشت ؛ چرا که قبل از آن به اردوی تیم ملی کشورش پیوسته بود. با بازگشت او به دیدار ورزشگاه نوکمپ، ستاره آرژانتینی توانست با به نمایش گذاشتن هت تریکی تماشایی، ثابت کند که بارسلونا فصل را با درخشش شروع کرده است؛ چرا که آنها به کسب عناوین قهرمانی عادت کرده اند.

لئو بعد از آن تنها به سه دقیقه نیاز داشت تا ردپایش را در فصل جدید لالیگا به نمایش بگذارد و با گلزنی در اولین دیدار تیمش در پیروزی 0-3 بارسا مقابل راسینگ سانتاندر موثر بود.


مسی در سوپرکاپ ، در لالیگا ، در لیگ قهرمانان اروپا و در جام حذفی اسپانیا رد پای خود را باقی گذاشت. نمایش خیره کننده او در دیدار با پاناتینایکوس با دو پاس گل تماشایی همراه بود .او هت تریک های متعددی را به نام خودش ثبت کرد و در دیدارتیمش در جام حذفی اسپانیا مقابل رئال بتیس سه گل از 5 گل تیمش را به ثمر رساند و در دیدار تاریخی تیمش مقابل آلمریا که با برد 0-8 بارسا همراه بود، هت تریک دیگری را به نمایش گذاشت

اینها تنها بخشی از کارنامه درخشان گلزنی مسی هستند، چرا که او در 9 دیدار پی در پی برای بارسا گلزنی کرد و البته در گلزنی در دهمین دیدار متوالی ناکام ماند.

عملکرد مسی در دیداری که با شکست 0-5 رئال مقابل بارسا همراه بود، فراموش نشدنی است. در آن بازی مسی نشان داد که تا چه مبدل به یک بازیکن کامل شده است. در آن بازی مسی گلزنی نکرد و دوندگی بیش از حدی هم نداشت ولی دو پاس گل خیره کننده او به داوید ویا کافی بود تا آبی اناری ها نفس راحتی کشیده و بار فشار ازدوش آنها برداشته شده و این فشار به مورینیویی تحمیل شود که بدترین شکست عرصه مربی گری اش را پذیرا می شد

روند گلزنی مسی همچنان ادامه داشت. او دو گل وارد دروازه اوساسونا کرد و یک گل دیگر را هم وارد دروازه رئال سوسیداد نمود. مسی در نهایت نام خودش را در کنار هم تیمی هایش آندرس اینیستا و چابی ارناندس در لیست نامزدهای نهایی دریافت توپ طلای فیفا دید و توپ طلای فیفا در سال 2010 نهایتا به او رسید

انتظار می رود که مسی در سال 2011 به مراتب سرنوشت ساز تر از اینها باشد


وقتی بارسا نیاز به بازیکنی الهام بخش داشت، این مسی بود که این شرایط را برای آنها فراهم می کرد. بارسا در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان مقابل آرسنال 2-1 شکست خورد اما در دیدار برگشت مسی با زدن دو گل فوق العاده تیمش را به مرحله بعد رساند. علاوه بر این، هت تریک تماشایی او در دیدار مقابل اتلتیکو مادرید، رکورد 16 پیروزی پیاپی را برای آبی و اناری ها رقم زد و موجب شد تا کاتالان ها رکورد تیم درخشان رئال مادرید در دهه 1960، تیمی که در استفانو را در اختیار داشت، بشکند.

او همچنین در دیدار حساس مقابل والنسیا که بارسا نیاز به پیروزی داشت، تک گل تیمش را به ثمر رساند و به این ترتیب رکورد 47 گل خود در یک فصل را هم شکست.

با این وجود، هنوز بهترین نمایش های او از راه نرسیده بود. بعد از شکست ناامید کننده مقابل رئال مادرید در فینال کوپا دل ری، مسی خیلی زود با زدن دو گل در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ در برنابئو، آن خاطره تلخ را پاک کرد. بارسا در دیدار برگشت هم با رئال به تساوی 1-1 رسید تا به لطف درخشش مسی در دیدار رفت به فینال ومبلی برسد.



همچنین ستاره آرژانتینی با پاس گل هایی که نشان داد که از رونالدو سرنوشت ساز تر است در حالی که ستاره پرتغالی همچنان با سبک خودخواهانه ای بازی می کند.او می داند چه زمانی باید پاس بدهد، چه زمانی شوتزنی کند و به درستی انرژی اش را در طول بازی تقسیم می کند

برای دومین بار پیاپی، بارسا و منچستریونایتد به فینال چمپیونزلیگ رسیدندو باز هم مسی که در فینال ومبلی با یک ضربه سر فن در سار را مغلوب کرده بود، این بار با شوت سهمناکش، فرصت عکس العمل را از دروازه بان باتجربه هلندی گرفت.گل او سرنوشت بازی و یک فصل رویایی دیگر را برای بارسا رقم زد.

53 گل زده او در یک فصل موجب شد تا در نهایت با رکورد کریس رونالدو برابری کند و اگرچه هر دو به دلیل گل های زیادی که به ثمر رساندند، مورد ستایش قرار گرفتند اما بی تردید گل های مسی تعیین کننده تر بود. همچنین ستاره آرژانتینی با پاس گل هایی که نشان داد که از رونالدو سرنوشت ساز تر است در حالی که ستاره پرتغالی همچنان با سبک خودخواهانه ای بازی می کند.او می داند چه زمانی باید پاس بدهد، چه زمانی شوتزنی کند و به درستی انرژی اش را در طول بازی تقسیم می کند.

مسی بهترین بازیکن دنیا در بهترین باشگاه دنیاست و به همین دلیل سایت گل او را به عنوان بهترین بازیکن یک سال اخیر دنیا انتخاب کرده است. او به حق این عنوان را از آن خود کرده است زیرا نشان داده که بهترین است.

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 216 تاريخ : جمعه 18 شهريور 1390 ساعت: 23:3

با تشکر از کاربر خوبم abidal که این مطلب و برای ما فرستادن.

بهترين گلزن تاريخ فوتبال اسپانيا بر اين باور است كه تفاوت تيم ملي فوتبال اسپانيا و بارسلونا فقط به ليونل مسي برمي‌گردد.
داويد ويا برترين گلزن تاريخ فوتبال اسپانيا در گفت‌وگو با يك راديو كلمبيايي گفت كه تنها تفاوت بين تيم ملي فوتبال اسپانيا و بارسلونا به ليونل مسي برمي‌گردد.




وي افزود: عدم وجود مسي در تيم ملي اسپانيا تنها تفاوت اين تيم با بارسلونا است. با نگاه كردن به بازي مسي به راحتي مي‌توان چنين اختلافي را مشاهده كرد. اگر مسي را كنار بگذاريم تفاوتي بين بارسلونا و تيم ملي نمي‌بيني چرا كه بسياري از بازيكنان بارسلونا در تيم ملي حضور دارند. در آخرين ليستي كه دل بوسكه براي تيم ملي فراخواند، 9 نفر از بارسلونا وجود داشتند.
حمايت مسي از آخرو

ليونلمسي، همبازي آخرو در تيم ملي آرژانتين در اين زمينه عنوان كرد: شک ندارم آخرو نزد سیتی‌ها موفق خواهد بود. او باعث خواهد شد قدرت خط حمله تیم انگلیسی به حدی باورنکردنی افزایش یابد.

مهاجم 24 ساله کاتالان‌ها در اظهار نظرش افزود: سرخیو بازیکنی استثنایی است. از قدرت بالایی برخوردار است. ضمن آنکه روحیه و اخلاق کاری قوی دارد. بدون شک در تیم جدیدش، کاری شاخص ارائه خواهد داد.

وی افزود: مدافعان از رویارویی با او دچار مشکل میشوند. زیرا مهار این بازیکن بسیار دشوار است. جای تردیدی نیست که من‌سیتی با بازیکنی خارق‌العاده قرارداد بسته است.

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 216 تاريخ : شنبه 19 شهريور 1390 ساعت: 1:53

با تشکر از کاربر خوبم abidal که این مطلب و برای ما فرستادن.

يک زوج بلژيکي نام فرزند خود را بارسا گذاشتند و اين نوزاد چند روزه اکنون خردسال‌ترين هوادار بارسلوناست.

اين زوج بلژيکي که در 60 کيلومتري بروکسل اقامت دارند، نام اولين پسر خود را بارسا گذاشتند.

به اين ترتيب بارسا بيکمن، اکنون خردسال‌ترين هوادار رسمي باشگاه بارسلونا به شمار مي‌رود و نام او در ليست فهرست هواداران و اعضاي باشگاه بارسلونا به چشم مي خورد.


وزلي بيکمن، پدر اين نوزاد 23 ساله و دانشجوي رشته معماري است، آنک مائس، مادر اين هوادار خردسال هم 24 سال دارد و به حرفه پرستاري مشغول است.


مادر اين نوزاد درباره‌ي نحوه‌ي انتخاب نام فرزندش گفت: در دوران بارداري توافق کرده بوديم در صورتي که فرزندمان دختر بود نامش را لونا بگذاريم اما براي اسم پسر به توافق نرسيديم. تا اين که روزي در حال تماشاي پپ گوارديولا و بارسلونا بودم که ناگهان به همسرم گفتم اگر پسر بود نامش را بارسا بگذاريم. اسمي که هرگز فراموش نمي شود. اميدوارم وقتي پسرم بزرگ شود از اسمش خوشش بيايد.


بارسا بيکمن اکنون عضو رسمي باشگاه تلقي شده و شماره شناسايي او 185505 است.


بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 221 تاريخ : شنبه 19 شهريور 1390 ساعت: 1:55

رئیس باشگاه بارسلونا از سرمربی خود حمایت کرد و اظهارات اخیر او را شکسته نفسی این مربی بزرگ دانست


Pep Guardiola, Barcelona - Real Madrid, Spanish Super Cup 2011

ساندرو روسل رئیس باشگاه بارسلونا پپ گواردیولا سرمربی فعلی این تیم را بهترین مربی تاریخ این باشگاه دانست.

گواردیولا با بارسلونا به افتخارات زیادی دست یافته که مهمترین آن را می تواند قهرمانی دو سال پیاپی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا دانست.

این در حالی است که در این روزها در مورد آینده پپ بحث هایی وجود دارد که مدیران این تیم را نگران کرده است.

روسل می گوید:" گواردیولا بهترین مربی تاریخ باشگاه بارسلوناست. اما امیدوارم این وظیفه من نباشد که به دنبال جانشینی برای او باشم."

"امیدوارم او سال ها مربی بارسا بماند و این تیم را ترک نکند."

بارسلونا فردا در ادامه رقابتهای لالیگا به مصاف رئال سوسیداد خواهد رفت و بعد از آن هم سه شنبه در چارچوب رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا رو در روی میلان قرار خواهد گرفت.


بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 224 تاريخ : شنبه 19 شهريور 1390 ساعت: 10:49

با اختصاص بودجه 8 ميليون يورويي افتتاح شد
مدرسه فوتبال بارسلونا در ورشو

خبرگزاری فارس: باشگاه بارسلونا براي مدرسه فوتبالش در ورشو لهستان بودجه 8 ميليون يورويي اختصاص داد.

خبرگزاری فارس: مدرسه فوتبال بارسلونا در ورشو

به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از سايت رسمي باشگاه بارسلونا روز گذشته مدرسه فوتبال بزرگ بارسا در ورشو پايتخت لهستان افتتاح شد.

چهارصد كودك مستعد و قبول شده در امتحان اوليه اين مدرسه فوتبال در اولين هفته ثبت نام كرده و آماده دوره حرفه‌اي فوتبال هستند.

پيش بيني شده تا مرز هزار كودك لهستاني در اين مدرسه فوتبال ثبت نام كنند.
كودكان مورد تاييد يونيسف مي‌توانند از تخفيف بسيار خوبي براي ثبت نام در آكادمي فوتبال بارسلونا استفاده كنند، از طرفي طبق قرارداد باشگاه بارسلونا و فدراسيون فوتبال لهستان به مدت 10 سال اين اختيار براي بارسلونا در نظر گرفته شده تا بازيكنان مستعد را تنها با رضايت‌نامه فدراسيون فوتبال لهستان به اسپانيا منتقل كند.

تغذيه در سه نوبت، خوابگاه، لباس كامل ورزشي، روان شناس، پزشك متخصص، بدن‌ساز، مربيان كاتالونيايي و سينماي رايگان امكانات اوليه‌اي است كه بارسلونا براي كودكان ثبت نام شده در نظر گرفته است.

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 209 تاريخ : شنبه 19 شهريور 1390 ساعت: 11:44